Poradnik
30 lekcji SEO

Kompendium wiedzy na temat działań, które przybliżą Twoją stronę do top10 wyników wyszukiwania!

Ponad 4000 osób pobrało już Poradnik.
Pobierz i Ty!

poradnik-30-lekcji-seo-mockup-mniejszy

Co znajdziesz w środku?

  • Ile trwa pozycjonowanie? Dlaczego na efekty trzeba dłużej poczekać?
  • Czy blog firmowy może wspomóc działania SEO?
  • Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej?
  •  Dlaczego pozycje w top 10 są trudne do osiągnięcia?
  •  Jakie są wytyczne SEO dla strony www?
  •  I wiele więcej! Serwujemy ponad 100 stron przydatnej wiedzy!
poradnik-30-lekcji-seo-laska-mniejsze2

Co to jest SEO?

Mianem optymalizacji strony określa się pulę prac przy witrynie, które mają służyć przygotowaniu jej do współpracy z robotami sieciowymi Google. Optymalizacja przekłada się na łatwość indeksowania strony, a w konsekwencji na wzrosty pozycji w wyszukiwarce Google co przekłada się bezpośrednio na ilość osób stronę odwiedzających.

SEO jest częścią procesu pozycjonowania, który jest szerszym pojęciem i obejmuje wszystkie prace - również te związane z linkowaniem czy budowaniem contentu. Warto przy tym wspomnieć, że pozycjonowanie stron internetowych to bodaj najlepiej rozpowszechniona forma reklamowania firmy.

Czego dowiesz się z poradnika?

  Jak linkować i tworzyć treści SEO?

Zyskasz wiedzę na temat poprawnego linkowania i tworzenia treści, jak również poprawnej struktury meta tagów i innych zagadnień technicznych. Krok po kroku dowiesz się najważniejszych rzeczy, jakie musisz zrobić,
by strona była wyżej.

 Gotowe przepisy na wyższe pozycje

Wysokie pozycje w wyszukiwarce internetowej przekładają się na większy ruch, a co za tym idzie większą sprzedaż produktów i usług. Dodatkowo - wysoka pozycja to wysoka reputacja firmy.

68-69
28-29

Mity SEO, które należy obalić!

W 30 lekcjach znajdziesz sporo mitów, z którymi rozprawiliśmy się raz na zawsze - jak np. to, że słowo kluczowe w domenie jest istotne przy procesie pozycjonowania.


Podstawy SEO, które musisz znać!

Umiejętność pozycjonowania stron - chociażby podstawowa to ceniona umiejętność w zasadzie u każdego marketingowca
czy copywritera.

kjurewicz_main_beztla_small

Katarzyna Jurewicz
Head of Copywriting

authoram

Joanna Michalska

Executive SEO Specialist

mpopiolek_funny_beztla_small

Maciej Popiołek
Head of Content Marketing

kzielke_main_beztla_small

Klaudia Zielke
Head of Web Analytics

pjankowski_main_beztla_small

Paweł Jankowski
SEO Specialist

josiecka_main_beztla_small

Joanna Osiecka

SEO Specialist

mmielczarek_main_beztla_small

Mateusz Mielczarek
Legal Coordinator

mwalczak_main_beztla_small

Magdalena Walczak
Marketing Specialist

dslomka_main_beztla_small-2

Dominika Słomka
Content Marketing & Linkedin Manager

mpraczyk_main_beztla_small_1

Monika Praczyk
Content Marketing Manager

Pobierz darmowy poradnik!