Poradnik
30 lekcji SEO
Kompendium wiedzy na temat działań, które przybliżą Twoją stronę do top10 wyników wyszukiwania!
Ponad 4000 osób pobrało już Poradnik.
Pobierz i Ty!
Co znajdziesz w środku?
- Ile trwa pozycjonowanie? Dlaczego na efekty trzeba dłużej poczekać?
- Czy blog firmowy może wspomóc działania SEO?
- Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej?
- Dlaczego pozycje w top 10 są trudne do osiągnięcia?
- Jakie są wytyczne SEO dla strony www?
- I wiele więcej! Serwujemy ponad 100 stron przydatnej wiedzy!
Co to jest SEO?
Mianem optymalizacji strony określa się pulę prac przy witrynie, które mają służyć przygotowaniu jej do współpracy z robotami sieciowymi Google. Optymalizacja przekłada się na łatwość indeksowania strony, a w konsekwencji na wzrosty pozycji w wyszukiwarce Google co przekłada się bezpośrednio na ilość osób stronę odwiedzających.
SEO jest częścią procesu pozycjonowania, który jest szerszym pojęciem i obejmuje wszystkie prace - również te związane z linkowaniem czy budowaniem contentu. Warto przy tym wspomnieć, że pozycjonowanie stron internetowych to bodaj najlepiej rozpowszechniona forma reklamowania firmy.
Czego dowiesz się z poradnika?
Jak linkować i tworzyć treści SEO?
Zyskasz wiedzę na temat poprawnego linkowania i tworzenia treści, jak również poprawnej struktury meta tagów i innych zagadnień technicznych. Krok po kroku dowiesz się najważniejszych rzeczy, jakie musisz zrobić,
by strona była wyżej.
Gotowe przepisy na wyższe pozycje
Wysokie pozycje w wyszukiwarce internetowej przekładają się na większy ruch, a co za tym idzie większą sprzedaż produktów i usług. Dodatkowo - wysoka pozycja to wysoka reputacja firmy.
Mity SEO, które należy obalić!
W 30 lekcjach znajdziesz sporo mitów, z którymi rozprawiliśmy się raz na zawsze - jak np. to, że słowo kluczowe w domenie jest istotne przy procesie pozycjonowania.
Podstawy SEO, które musisz znać!
Umiejętność pozycjonowania stron - chociażby podstawowa to ceniona umiejętność w zasadzie u każdego marketingowca
czy copywritera.
Katarzyna Jurewicz
Head of Copywriting
Joanna Michalska
Executive SEO Specialist
Maciej Popiołek
Head of Content Marketing
Klaudia Zielke
Head of Web Analytics
Paweł Jankowski
SEO Specialist
Joanna Osiecka
SEO Specialist
Mateusz Mielczarek
Legal Coordinator
Magdalena Walczak
Marketing Specialist
Dominika Słomka
Content Marketing & Linkedin Manager
Monika Praczyk
Content Marketing Manager