Poradnik TOP 22 narzędzia Google

Poznaj od podszewki programy i aplikacje, które zoptymalizują wykonywanie zadań, przekazywanie informacji i promowanie produktów lub usług!

68 stron przydatnej wiedzy, która skróci drogę do realizacji Twojego projektu!

poradnik-narzedzia-google-mockup-1

Co znajdziesz w środku?

  • Pagespeed Insights,
  • Test My Site,
  • Google Keyword Planner,
  • Google Search Console,
  •  Google Moja Firma,
  • i 17 innych, równie pomocnych i w większości bezpłatnych narzędzi!

ludzik-narzedzia-google_maly

Narzędzia Google

Prowadzisz własny biznes? Wzmacniasz kadrę managerską? Może zajmujesz się marketingiem lub po prostu chcesz działać efektywniej? Ten zestaw narzędzi od Google na pewno Ci się przyda!

Rozwiązania proponowane przez giganta z Mountain View można wykorzystać do wspierania oraz upraszczania działań w organizacji, promocji firmy oraz prowadzenia grafiku i korespondencji. Skoro może być ona wykonywana szybciej, przyjemniej i efektywniej (a czasem nawet efektowniej) – warto skorzystać!

Czego dowiesz się z poradnika?

  Google Analytics

To  darmowe narzędzie udostępnione przez firmę Google, które umożliwia przechowywanie i analizowanie statystyk Twojej witryny internetowej. Dane zbierane są w kilkudziesięciu przejrzystych raportach, dzięki czemu możesz je z łatwością przeglądać i analizować.

 Google Moja Firma

To wirtualna wizytówka, która wyświetla się obok lokalnych wyników wyszukiwania oraz jako punkt na mapach Google. To darmowa usługa dedykowana szczególnie tym przedsiębiorcom,  którzy świadczą usługi lokalnie i stacjonarne.

 

strony-pierwsze
strony-drugie

Grow My Store

To bezpłatne narzędzie, które pomoże poprawić jakość obsługi klienta na Twojej stronie internetowej. Dzięki zindywidualizowanym raportom i rekomendacjom dowiesz się, co możesz ulepszyć na swoim serwisie, aby pozytywnie wpłynąć na doświadczenia użytkowników.


Google Trends

To darmowe i łatwe w obsłudze narzędzie, które w czytelny sposób prezentuje dane dotyczące zapytań kierowanych do wyszukiwarki Google. 

Autorzy poradnika

mmikolajczak_main_beztla_small-1

Martyna Mikołajczak
Product Designer

kzielke_main_beztla_small

Klaudia Zielke
Head of Web Analytics

mpraczyk_main_beztla_small

Monika Praczyk
Content Marketing Manager

mpopiolek_funny_beztla_small

Maciej Popiołek
Head of Content Marketing

pjankowski_main_beztla_small

Paweł Jankowski
SEO Specialist

SYlwia

Sylwia Śmigielska
Marketing Specialist

dslomka_main_beztla_small-2

Monika Praczyk
Content Marketing Manager

akubaszewski_main_beztla_small (1)

Adam Kubaszewski
Marketing Specialist

Pobierz darmowy poradnik!