Poradnik TOP 22 narzędzia Google
Poznaj od podszewki programy i aplikacje, które zoptymalizują wykonywanie zadań, przekazywanie informacji i promowanie produktów lub usług!
68 stron przydatnej wiedzy, która skróci drogę do realizacji Twojego projektu!

Co znajdziesz w środku?
- Pagespeed Insights,
- Test My Site,
- Google Keyword Planner,
- Google Search Console,
- Google Moja Firma,
- i 17 innych, równie pomocnych i w większości bezpłatnych narzędzi!

Narzędzia Google
Prowadzisz własny biznes? Wzmacniasz kadrę managerską? Może zajmujesz się marketingiem lub po prostu chcesz działać efektywniej? Ten zestaw narzędzi od Google na pewno Ci się przyda!
Rozwiązania proponowane przez giganta z Mountain View można wykorzystać do wspierania oraz upraszczania działań w organizacji, promocji firmy oraz prowadzenia grafiku i korespondencji. Skoro może być ona wykonywana szybciej, przyjemniej i efektywniej (a czasem nawet efektowniej) – warto skorzystać!
Czego dowiesz się z poradnika?
Google Analytics
To darmowe narzędzie udostępnione przez firmę Google, które umożliwia przechowywanie i analizowanie statystyk Twojej witryny internetowej. Dane zbierane są w kilkudziesięciu przejrzystych raportach, dzięki czemu możesz je z łatwością przeglądać i analizować.
Google Moja Firma
To wirtualna wizytówka, która wyświetla się obok lokalnych wyników wyszukiwania oraz jako punkt na mapach Google. To darmowa usługa dedykowana szczególnie tym przedsiębiorcom, którzy świadczą usługi lokalnie i stacjonarne.


Grow My Store
To bezpłatne narzędzie, które pomoże poprawić jakość obsługi klienta na Twojej stronie internetowej. Dzięki zindywidualizowanym raportom i rekomendacjom dowiesz się, co możesz ulepszyć na swoim serwisie, aby pozytywnie wpłynąć na doświadczenia użytkowników.
Google Trends
To darmowe i łatwe w obsłudze narzędzie, które w czytelny sposób prezentuje dane dotyczące zapytań kierowanych do wyszukiwarki Google.
Autorzy poradnika

Martyna Mikołajczak
Product Designer

Klaudia Zielke
Head of Web Analytics

Monika Praczyk
Content Marketing Manager

Maciej Popiołek
Head of Content Marketing

Paweł Jankowski
SEO Specialist

Sylwia Śmigielska
Marketing Specialist

Monika Praczyk
Content Marketing Manager
.png?width=155&height=154&name=akubaszewski_main_beztla_small%20(1).png)
Adam Kubaszewski
Marketing Specialist